onsdag den 23. juni 2010

Mødet med den krævende perfektionist… Kender du hende?

Jeg er blevet lidt træt af at skrive, og har lavet nogle video-blogs i stedet for.
Nu skal min indre perfektionist bare tillade dem at komme frem i verden.

Jeg ELSKER min indre perfektionist, hun er så vidunderlig. Takket være hende har jeg fået en masse 12-taller (hun brokker sig dog stadig over de knapt så gode resultater) og takket være hende giver jeg ikke op, før jeg kan mærke at jeg leverer et resultat, der virkelig rykker for mine kunder.

Min indre perfektionist kan få mig til at sidde oppe til kl 3:30 om natten for at justere en lille detalje, andre ikke vil skænke en tanke. Men hun hader småfejl og sjusk. Hun er en strid madamme. En hård chef. Men jeg elsker hende virkelig. Jeg er stolt af hendes skarpe blik og det, hun kan!

I dag vil jeg holde et møde med hende.
Jeg vil spørge hende om; hvorfor hun ikke vil have de videoer ud endnu; hvordan de skal være for at hun vil være villig til at lægge dem ud; og hvordan hun er bange for at de vil blive modtaget, hvis de bliver lagt ud, selvom de kun er halvgode og ikke knaldgode.
Hvem kunne det hjælpe dig at holde et møde med?
.