onsdag den 18. august 2010

Gratis: Få hjælp til at ændre en overbevisning, der spænder ben for dig



  • Vil du gerne have taget livet af en overbevisning, der spænder ben for dig?
  • Og vil du have det fint med at andre også får hjælp og inspiration, af at DU får taget livet af din overbevisning? (to fluer med ét smæk)
.
Jeg er ved at lave en række videoer eller lydfiler hvor jeg i hvér tager livet af en overbevisning. Jeg kom til overbevisning no#3, da det slog mig, at det vil være meget meget sjovere at have en person til at svare på spørgsmålene live, i stedet for at jeg selv giver svar-eksempler.

Jeg forestiller mig at vi laver et opkald via Skype, som jeg kan optage og dele med andre der vil få glæde af det – (mens du får glæde af at blive fri for den hæmmende overbevisning).

Så hvis du gerne vil have taget livet af en overbevisning, der spænder ben for dig – OG samtidig gøre en forskel for andre, så skriv her, på Facebook eller til lana@lanabos.com hvad din overbevisning er, og jeg vil glæde mig til at hjælpe dig med at tage livet af den!